TANDEMSKI POLETI

Naj se uresničijo vaše sanje. Poletite v tandemu z najboljšimi piloti v Sloveniji.

"The air up there in the clouds is very pure and fine, bracing and delicious. And why shouldn't it be? - It is the same the angels breathe." ~ Mark Twain

Ker imam kar nekaj za povedati o včerajšnjem dnevu, me je Jurij prosil če danes napišem report jaz. Evo, za nami je peta dirka na svetovnem pokalu v Sopotu. Po toliko dneh smo že padli v lep ritem - zjutraj zajtrk, potem si spakiramo stvari in se nalagamo ob 9:30 v kombi za transport na štart. Do tukaj vse kot prejšnje dni...

Na vzletišče se vozimo s staro sedežnico, ki nima nobene zavore, in z kar lepo hitrostjo pride do potnikov, kjer dva uslužbenca sedežnice umirjata sedež, da se piloti s padali lahko usedemo nanj. Pri meni je šlo nekaj narobe, in sem po nekaj metrih odskočil, padalo pa je ostalo samo na sedežnici, nezavarovano. Na moje začudenje sedežnice niso ustavili (kot je bila navada ob takih primerih) in vkrcal sem se na naslednji sedež in opazoval padalo pred seboj. Najprej me je še precej skrbelo, da bo padlo dol, saj ob stebrih, kjer gre zajla preko rolerjev sedež precej zatrese. Ampak je izgledalo da bo ok. Za vsak slučaj sem si pripravil telefon - vključil GPS in pripravil kamero. In res, pri stebru 22 (slika) rukzak zgrmi v globino. Na praktično najbolj nedostopnem delu. FAK! Ne me je*****. Takoj vzamem telefon in pošljem lokacijo padca na Whatsapp PWC skupino in naredim fotografijo lokacije, za lažje iskanje/reševanje.

received 245163583006068 minPozdravljeni iz Sopota,
Danes smo imeli 4 dirko, torej tisto, pri kateri se končno črta ena cela dirka – discard! Močan V/SV veter nam na startu grozi odpoved današnje discipline. Kljub temu nam tekmovalna komisija sestavi skoraj 85 km disciplino. Po nekajkratni prestavitvi časov nam naposled le uspe poleteti.

received 226918624652346Ker Primož še proslavlja dnevno zmago, ga tokrat nadomeščam pri pisanju reporta. Upam, da uslugo kmalu vrne :) Po enodnevnem premoru, ko nam je premočan severni veter odpihnil tekmo, imamo tokrat več sreče, saj se je veter umiril do te mere, da je možen start. Žičnica na start zalaufa že ob 9-ih, SLO team pa ravno takrat zajtrkuje ob bazenčku. Čez pol ure je tudi v našem tabor panika, saj liftanje na start traja cca. 1h.

received 2230534020502041Naslednja etapa svetovnega pokala v hitrostnih preletih nas je pripeljala v Bulgarsko mesto Sopot. Slovenska ekipa je spet močna saj nas je kar 8. tekmovalcev in še trije spremljevalci. Trening dan nam je odpihnil močan SV veter in prav tako je kazalo, da nam bo tudi prvi tekmovalni dan. A se je organizator vseeno odločil, da puskusimo. In še kako splačalo se je.

No, pa je (končno) napočil čas, da tudi sam napišem report. (Kar pomeni, da sem bil najboljši.) Po vseh kolobocijah, ki jih je naša SLO ekipa imela in še posebej sam - od prtljage, gnezdenja v drevesu, pos*ranem drugem tasku - so bile danes vremenske razmere in pogoji le normalni in full-race mode, kar smo Slovenci vajeni.

Ko pridemo na štart nas preseneti močan veter, da se kar gledamo med sabo. Izmerili smo povprečje okoli 10 m/s u sunki 13 m/s. Task committe sestavi 76 km dolgo dirko, organizator pa na breafingu pove, da je vetra cca. 2,5 m/s, ha-ha... ;) Omeni tudi, da naj bi veter kasneje malo pojenjal.

Čas je že, da se Vam oglasimo tudi v tej obliki. Po tolikih postih in vaših like-ih na Fb ju imamo končno tudi razlog, da napišemo nekaj vrstic.Torej, danes smo imeli prvi task v dolžini 55,2 km. Kljub temu, da je bila vremenska napoved bolj borna, se je organizator odločil, da nas pelje na Severni start.

IMG 20180630 103352

Pretekli vikend se je v bližini Seebodena odvijala vikend tekma avstrijske lige z imenom Alpen Adria Cup. Tokrat je selektor slovenske mladinske reprezentance sklical zbor mladičev naše padalske jate in jih vzel pod svoje okrilje. Vreme je sodelovalo in po dveh dirkah se je Lara Leban vrnila v domovini z zmago v C klasi in drugim mesto med ženskami, poleg nje pa je na stopničke stopil tudi Miha Vovk kot drugi v B klasi in to že na njegovi prvi tekmi sploh! Poleg njiju se je razpisal tudi Timotej Majdič, njihove zapise pa si preberite spodaj:

Torek je in na PWC Italy napadamo že na tretji tekmovalni disciplini. Tokrat nas organizator pošlje na dobro uro oddaljen start nad Medunom. Sestavijo 104 km, ki nas pelje najprej južno nad dolino. Marker je bil precej težaven, saj hrib nad Medunom predvsem minute pred markerjem ni bil radodaren z dviganji. A SLO ekipa kot običajno napada med prvimi, posledično prvo in drugo obratno vzhodno o starta naredimo med prvimi. Še posebej hiter je v tem delu Tilen, ki preganja RFC Gambita 777, da kar kadi za njim.

Po včerajšnjem fenomenalnem rezultatu našega sotekmovalca Jošta (3. mesto) sem danes jaz na vrsti za report. Jošt je imel toliko dela s proslavljanjem in razlaganjem vsem kako je bilo in kako je treba, da mu je za pisanje reporta preprosto zmanjkalo časa.

Danes nas posibajo na start neverjetno zgodaj in res, na minuto natancno startamo ob 8.45 iz Niske Banje na start pri Anteni / Sicevo - zaradi napovedi neviht. Disciplina 46 km nas pelje prek 3 tock na sever proti kraju Minicevo. Ena od tock se imenune Tresibaba in smo si enotni da tam ziher roka termika. Start ob 12.15 je ravno prav, da zacne delat, a nam veselje malo pokvari ko eden izmed prvih pilotov v zraku vrze rezervo zaradi negative. Vse ok z njim, baje. 

Zbudimo se v sončo jutro in organizator nas odpelje na štart nad Sičevim, za razliko od prejšnjega dne ko smo šratali nad Niško Banjo in je višinska razlika nekaj sto metrov, štrat nad Sičevim pomeni dobre letalne pogoje z kar nekaj višinske razlike, tako da bojazni, da se scuri takojna štartu, ni. Sestavijo nam približno 65km dolgo dirko, z štartom v zraku ob 13:00. 

Po prvem super trening dnevu,kjer nekateri odlocili, da izkoristimo dan ki se je izkazal za odlicnega (odleteli do Su planine in nazaj na cilj), kjer se sam malo jezim zakaj smo tako hitro pristali,me na koncu preseneti swissair z spuscenimu kolesi direkt cez pristanek.Ocitno smo ujeli timing :) nekateri izkoristimo dan za okusanje Niskih dobrot,vecina pa v pokusanjo razlicnih piv,ki se zavlecejo pozno v noc :)

Prvomajski prazniki so zopet kar naporni. Ne zgodi se, da ne bi imeli kake dobre dirke v tem času. Tokrat sta bili dve opciji in sicer vsem dobro znana spomladanska klasika Soča Valley Open ter Schöckl Pokal v bližini Gradca, ki je obenem tudi avstrijsko državno prvenstvo. Kot zgledi Slovenci smo bili tudi v tem primeru razklani na dva pola. Za Sočo Valley ste bili že obveščeni kako je turbo očka Jože Molek ubranil slovensko čast, sedaj pa je še čas da izveste kako nesramen je lahko Jošt Napret!

Jurij iz daljne Avstrije upa na report letenja iz Soške doline, kjer se leti na polno. Tako eminentni prošnji se težko uprem.

Po dveh dnevih lepega letenja na Lijaku in Kobali, se tretji dan zopet odpravimo na Kobalo. Napovedan je šibek JZ in možnost popoldanske plohe, zato se vse odvija hitro. Malo čez deset smo že na štartu, kjer moja malenkost, Orož in Misty Dule sestavimo 66 km dolg task.

Letalska Zveza Slovenije (LZS) se dobro zaveda pomembnosti dobrega podmladka. Slovenski piloti se že leta zapored uvrščamo v sam vrh svetovne elite, a čas je, da svoje znanje delimo še z drugimi in jih na svojih ramenih popeljemo do vrhunskosti.

V ta namen, se bo letos pod okriljem LZS premierno oblikovala mladinska reprezentanca. Več informacij vam je na voljo na priloženi sliki.

Vse potencialne kandidate naprošamo, da svojo prijavo oddajo na http://tinyurl.com/ycdx8dlw, vse bralce pa, da objavo širijo med svoje prijatelje.

Po novem letu sem končno dočakal tudi svojega novega Enzo3. Enzo2 je bil kul in na prvi pogled ne kaj dosti slabši od Enzo3, vendar se je na tekmovanjih najvišjega nivoja pokazalo, da izgublja pri glajdu na gasu v veter in da slabše pobira raztrgana dviganja. Z malo sreče z vremenom mi je uspelo pred dirko naleteti 20ur in sem se tako počutil dobro uletenega, hkrati pa željnega letenja in tekmovanja. 

Copyright DHVKriza je. Letos je kriza. Najprej odpade Winter Cup v februarju, potem odpade Montegrappa za velikonočne. Snega je ko boga in pomlad pride v naše kraje šele konec aprila. Taka je kriza, da se Jošt, Jurij, Primož in moja malenkost odpravimo k nemcem na bavarsko na Bawu Open. Te isti nemci hodijo k nam na tekme in obozujejo Lijak in Kobalo. Zato nam vsi govorijo: vidite kako je, ko se mi k vam vozimo 6+ ur!

PWC Bright - Lex RobePozdravljeni, dolžni smo vam še zadnji report. Sicer malce z zamudo, pa vendarle. Tu živimo tako aktivno, da nam dnevi dobesedno uhajajo.
Da po končanem PWC Bright 2018 strnem misli. Po eni strani smo dosegli nekaj dobrih dnevnih rezultatov, po drugi strani pa predvsem zaradi samo štirih izpeljanih dirk ostaja nekaj mešanih občutkov. Teren je res impozanten in zelo zanimiv za izpeljavo še kakšnega tovrstnega tekmovanja. Imeli smo dobro postavljene discipline, za kar imata precejšnje zasluge dva lokalna pilota, ki sta bila člana tekmovalne komisije. Njune izkušnje so prišle do izraza še posebno na zadnjih dveh dirkah, ko smo imeli zares šibke pogoje, vendar smo izvedli dve odlični dirki.

Photo by PWCANa žalost me je Đuro določil, da moram napisati report. Sedim pred avtodomom in razmišljam kako začeti. Napisal bom kar mi bo padlo na pamet.
Zjutraj na brifingu so nas poslali na štart na Mystic nad Brightom. Na začetku je organizator postavil disciplino na 75 km, kar je kasneje zaradi pokritosti spremenil na 54 km. Glede na razmere v zraku vlada na štartu prava apatičnost.

Photo by: Ewa KornulekSončno in mirno jutro je nakazovalo lep letalni dan.
Po breafingu je bilo jasno, da gremo na Mystic – lokalni start mesta Bright.
Disciplina cca. 89 km, razmere na startu optimalne, zaradi neljubih dogodkov iz prejšnjega taska, ko nas cca 20 sploh ni moglo štartati preden je bil air start odprt, je bil tokrat štart do air starta odprt 90min – carsko !!

27867555 10214333038387079 111036531019047280 nNa prvi tekmovalni dan so nas odpeljali na uro in pol oddaljeni štart Gundowring. Za to potezo so se odločili, ker nas je na dveh trening dnevih v dolini Bright močan veter tako mečkal, da resnično ne bi bilo varno poslati 120 divjakov v zrak.

Evo nas, končno se javljamo iz Avstralije. V upanju, da bomo deležni kakega kvalitetnega reporta od naših kolegov padalcev, ki ravnokar mešajo zrak v Kolumbiji, smo gentlemensko prepustili naš medijski prostor njim.

Da bi začeli z zgodbo o letošnjem francoskem državnem prvenstvu se moramo vrniti leto nazaj na svetovni pokal v St. Andre-ju. Na tretji dirki so nas poslali severno zahodno proti Laragnu, kjer je bil cilj. Ta dirka ima v mojem spominu posebno mesto, saj sem dirko zmagal proti franconskimi hotshot-i, ampak še bolj pa sem si zapomnil, pa kakšnem norem terenu smo leteli. To je res creme de la creme teren za dirke. In tako sem si zabiču, da se sem še vrnem. Ko sem videl, da je letos francosko državno prvenstvu v Laragnu (19.8 – 25.8.2017), sem skenslal svetovni pokal in se prijavil na njihovega državca. Jošta (Napreta, kakopak) ni bilo treba veliko prositi in že sva v petek 18. sedla v bronasto puščico (fabio) in počasi odpeketala proti obljubljeni deželi.

Po včerajšnjem prekladanju na relaciji soba, headquater in trgovina, se danes zbudimo v megleno jutro. Prvi sloj oblačnosti je na višini Disentisa (cca. 1150 m.n.m). Pogled proti vzhodu kaže prve sončne žarke zgoraj. Organizator napove briefing ob 12. uri na zgornji postaji gondole. Do takrat nas oplazita še dve plohi jutranjega dežja, obdobja sončka pa se vztrajno daljšajo. Kaplja upanja raste!

Ker imamo danes že zjutraj oblačno, za čez dan so pa napovedane plohe, je bila tekma skenslana že včeraj zvečer. Zato si bom privoščil in vam pametoval v malo daljšem reportu.
Naj najprej začnem z osnovami. Na PWC Disentis sva se odpravila s Tomažem Toplak pod vodstvom norega slovenskega Rusa, Pavla Titova. Na pot smo se odpravili šele v nedeljo dopoldne, saj je bila napoved za nedeljo tako slaba, da je organizator prvi tekmovalni dan odpovedal že dva dni prej, torej v petek.

Za razliko od včeraj ponovno ostanemo v Feltrah, jutro zgleda alpsko švoh. Niska baza inverzija v dolini ampak vsaj velik baz je. Ponovno se obeta gužva na štartu z bazo na hribu za strop. Meni osebno dost sitno. Vsaj za en plus, zaradi velko baz in nizkih višin je polovica folka mal zmedena kje čakat tako, da danes za razliko v hribih ni bilo take gužve. Zanimivo je, da čakaš najvišji na enem koncu baze direkt pod oblakom ampak na štartu se ziher najde še cela kopica folka, ki je višje za drugim ovinkom in jih sploh nisi mogu videt.

Tako kot včeraj so nas danes ponovno peljali v Bassano. Razlog isti, le da se včeraj ni izšlo. Po slabi uri letenja nam je grožeči nevihtni oblak odpihnil dirko.
Danes se organizator v izogib enakemu scenariju podviza in ekspresno hitro izvede startno proceduro. Tako smo imeli odprtje štartnega pilona že ob 12:10h.
Dobre 53 km disciplina nas prvo vodi po grebenu proti Z nato pa ven nad mesto Bassano. Tretja obratna točka je postavljena cca 7 km V od Bassana, nato pa zopet mimo omenjenega mesta cca 5 km proti Z in končno proti cilju.

Po dveh zaporednih ustavljenih dirkah zopet pričakujemo podobno stabilno vreme z vročinskimi nevihtami v visokogorju. Kljub temu, sestavijo 72km dolgo dirko, večino v dolini Feltre-Belluno z obratnimi precej daleč od grebena. Tokrat gre malo višje in že nad štartom tazgodnji poberemo na 2200m, potem pa se zapodimo na hribe zadaj kjer z malo mučenja splezamo na tavisoke baze cca 2800m. Razgledi so kakopak fantastični.

Pozdravljeni, danes sem pa končno jaz na vrsti za pisanje reporta. Pri nas velja neko tiho pravilo, da report napiše tisti, ki je bil na dnevni dirki najboljši.
No, v mojem primeru pa temu ni tako! Prišel sem na vrsto iz preprostega razloga, ker so vsi moji kamarati ( z izjemo Tilna, ki se je uprl ) že opravili nam neprijetno opravilo.
Po včerajšnji neposrečeni dirki je sledila tudi današnja. Skupni imenovalec obeh je ta, da smo pri obeh bežali dol zaradi dežja!

Danes se odločijo za task v Feltrah.
Na štartu je dobro vzdušje, organizator se res trudi naredit dober event. Za enkrat mu uspeva.
Zastavijo nam task dolžine malo manj kot 100 km in prvo obratno malo naprej od Beluna. Do tja je potekalo vse dokaj normalno, če odštejemo bolečine v nogah ... tiščali smo na polno. Na markerju sicer malo zaglumim, predvsem zaradi baze in enormne zmede v zraku z več kot 100 piloti na kupu in v, ob, nad, po bazah. #@¥€%&

19665182 1369142989872722 1141186996765067015 n

Na trening dnevu smo dobro spoznali dolino Feltre. Kljub temu, da nisem imel namena odletet trening taska sva z Tilnom zaključila task na drugem in četrtem mestu. Jurij in Orož sta šla pred tem pristat v cilj. Lep dan lepo letenje vendar sem se spraševal ali to pomeni, da imamo prekletstvo trening dneva. Naslednji dan že gremo v Bassano zaradi napovedanega razvoja oblakov in neviht. Zjutraj dan zgleda borno razvije se pa v mega bomba pogoje, ki omogočajo letenje po hribih in ravnini. Nastavili so nam 78km dolgo nalogo s kombinacijo hribovskega in ravninskega letenja. Pogoji so nam omogočali hitro letenje med nalogo smo Tilen, Jurij, Orož in jaz neprestano leteli v ospredju ter zaključili vhunsko z ekipno zmago današnjega dne.

image 5Pa sem dočakal svoj prvi PWC. Glede na to, da sem rekel, ko sem začel leta 2013 ponovno leteti z jadralnimi padali (pred tem 11 let letenja in dirkanja z jadralnimi letali), da me tekmovalno letenje s padali ne zanima, je to kar velik kos zarečenega kruha. V bistvu me je mikalo, ampak nikoli se nisem videl, da bi lahko letel, bog ne daj pa celo dirkal s temi žiletkami. No kakorkoli, po vzpodbudnih besedah naših fantov iz reprezentance, sem lani le preizkusil Enzo2 in se odločil da bom na njem tudi ostal. Tako sem potem lani začel zbirati kvalifikacijske črke za PWC - v upanju da se letos udeležim kakšnega PWC-ja. No, to mi je tudi uspelo in tako sem zadnjega pol leta preživel v fitnesu in na dieti, ter tako pridobil potrebno koncidijo in obenem shujšal 25kg. No, pa gremo v Srbijo!

Po enodnevnem vedrenju se zbudimo v jutro, ki ni kazalo preveč obetavnega vremena.
Veliko pilotov je že zapustilo prizorišče tradicionalnega 20. Schmitten pokala mi pa kot pravi profesionalci vztrajamo do konca!
Nastavljeni 47 km dolg task sprva obuja nejeverne poglede vendar pa se kasneje vreme nekoliko popravi. Zaradi grozečega popoldanskega dežja nam organizator nameni samo 40 min po biefingu za pripravo opreme in vzlet.

Vsi slovenski piloti štartni pilon opravimo z odliko in sledi nizko pobiranje. Tu midva z Tilnom dominirava in lepo dvigniva do baze. S seboj pripeljeva Tomasa Brandlechnerja, ki leti na Poison-u (Skywalk) in nama zvesto sledi. Priklopimo visoki greben (cca.2200) in z veseljem opazujemo kako se ostala klapa nizko vlači po podnu in obupno išče odrešujoče dviganje. Pičiva proti prvi obratni točki in pustiva daleč za sabo prej omenjenega avstrijca.

Zdravo, mi smo spet v Jurijevem kemperju in jaz spet pišem report. Vi pa spet berete, kar je super in upam da bo še kdaj tko. Gremo na stvar, trenutno smo v Piesendorfu zraven enega fuzbal placa. Piesendorf je vasica pri Zell am See, nad nami pa se bohoti na južni strani Kaprun in na severni strani Schmitten. Lepi kraji, moram rečt.Tu smo zarad tekme kakopak, in sicer je na sporedu Schmitten Pokal oziroma avstrijsko državno prvenstvo. Zasedba je kvalitetna, teren je hud, traja 4 dni in to je že dovolj razlogov, da je prepričalo Jurija (prvega pilota sveta), Jošta (najbolj slavnega pilota sveta), Mitjo (najbolj pametnega pilota sveta) in mene (navadni fizični radnik) za udeležbo na tekmovanju. Vremenska napoved ni (bila) najbolj svetla ampak to je pač paragliding. Vreme je za vse nas kle enak in to je to.

16298655 1362171937138443 5210878000580541622 nKonec je! Medtem ko cela Slovenija vpisuje svoje otroke v rokometne klube, smo mi veseli da smo dočakali konec rekordnega superfinala svetovnega pokala. Tokrat smo prvič v zgodovini (od kar je SF format) 100% finale - 10/10 odletenih tekem. In to je res vzdržljivostna dirka, bolj kot si kdo misli. No pa pojdimo skozi še čez zadnji dan, ki je postregel z izredno zanimivim letenjem.

16143791 1728886264107547 4504004470861503458 oZopet sem jst na vrsti za pisanje reporta in lahko mi verjamete, da se ga že vsi otepamo. Deveta zaporedna dirka ( minus 1 Rest day) že pošteno pušča posledice na vseh tekmovalcih. Tako brez volje in energije pa ne pomnim, da bi se odpravil v zrak. 95 km, zopet z vetrom in potem 20 km proti vetru in spet 20 km z vetrom in 15 km ciljni dolet zopet proti vetru, to je kratka predstavitev današnje discipline. Kot rečeno, v zrak se poženem med zadnjimi saj mi čakanje v zraku na odprtje štartnega pilona že dodobra preseda.

16265700 1191835534270136 5926876062934683780 nPonovno so nam nastavili cik cak nalogo z vetrom dolgo 104km. Dan je zgledal precej bolj suh kar je bilo fajn. Se ni bilo potrebno ves čas izogibat bazam na štartnem pilonu in med tem gledat kako se folk vozi po oblakih. Na štartu smo vsi od ekipe visoko in v ospredju tako tudi nadaljujemo do nekje polovice tekme nakar je bil leg naravnost v veter in izven faze termike.

Kot pri vsakem resnem športu in treniranju je počitek ravno toliko pomemben kot intenzivna vadba, zato je treba izkoristiti rest day za to, kar je namenjen. In smo ga, tako za telesno regeneracijo kot mentalni oddih. Še superstar Aaron Durogati, ki sicer vsak dan trenira za X-Alps je priznal, da je včerajšni dan bolj ali manj preležal. Torej slovenska ekipa je tako napredna kot profesionalni atleti z biki na kapah. Vsega luštnega je enkrat konec in danes smo za kazen dobil i 117km dolgo disciplino, ki je bila cik-cak usmerjena proti jugu (za ogled taska klikni tule).

16142594 1186555021464854 7467097174747880268 nKončno Rest-day in zato manjša zamuda pri današnjem/včerajšnjem reportu. Včerajšnji 92,6 km task je bil pravi obliž na rane vseh tistih pilotov, ki so do sedaj trpeli v šibkih pogojih! Že na štartu nam je bilo jasno, da bo šlo vse skupaj veliko hitreje.

16142552 10154775549541826 5802096535933074737 nNebo in pokrajina je danes že z vzletišča bila videti bolj pokrita a količina baz in njihova oblika mi je delovala, da bo termika ok. Pripravili so nam 94km dolgo nalogo katero malo bolje naštudiram kot včeraj, ko nisem vedel, da je Ibituruna že cilj. Kot ponavadi se čim prej spokam v luft saj si res ne želim težav na štartu, ko bo začel veter crkovat ali pa obračat. Brez težav me katapultira pod bazo in tam čakam.

16145379 1185493431571013 612773611 oDanašnja 4 zaporedna dirka in hkrati najdaljša na tem tekmovanju nas je vodila sprva proti J nato proti V in z ciljnim cilindrom pod znamenito Ibituruno.101,2 km sva z Tilnom štartala nebeško. Skupaj s še nekaterimi smo navili nad Ibituruno cca 400m ob bazi. Ko se nam je čas iztekel in smo se pognali v špuro sva šele opazila, da smo tudi nad ostalimi piloti bili tistih 400m.

P3410102Nov dan, nove prigode. Kot sem že včeraj omenil se nam z vsakim dnevom vreme izboljšava, no ampak od danes naprej pa čist zares... No tudi organizatorju se malce kolca, pa nam je razložil da konvergenčna cona iz amazonke poriva nad nas vlažn zrak, ki je glavni krivec za pocarsko vreme. Kljub temu, da na štartu zgleda bolj bogo, nam postavijo zanimivo 85 km dirko z velikimi cilindri, kar pušča več prostora za lastni doprinos k reševanju naloge (za ogled klikni tule). Prva zanimiva stvar je bil štartni cilinder.

brazil 12Današnji report se bo bral v treh dejanjih. Poleg samega dnevnega borbanja na kvazi ravnicah Minas Gerais province je ena izmed glavnih tem tudi debata o naših najnovejših igračah, zaradi katerih se serverji, ki gostijo forume in ostala socialna omrežja, pregrevajo. No pa začnimo lepo po vrsti.

16003120 1206047602835912 3065682354718368391 nPo včerajšnjem trening dnevu sem bil kar dobre volje. Načeloma nikoli ne letim trening taskov vendar je bil včerajšnji zanimiv z več pogledov. Počutil sem se nekoliko neuletenega, task so zastavili kratek, poleg tega pa je vse zanimalo kakšno je stanje z novimi padali. Izkazalo se je, da med novim Zenotom in Enzotom ni neke razlike razen za pilota pod padalom, kjer Enzta izkušenim rokam, Zeno lahko povzroča nekoliko nelagodja pri iskanju in izkoriščanju vzgornikov. Zavije fajn baje pa manjka energije za Enzo search občutek. Gini se mi na trening dnevu niso zdeli nič posebnega, pobirajo približno enako Aarona sem celo fajn nažgal v stebru, glajd se je zdel podoben. Brzine pa še nismo videli.

Kot po navadi smo se zopet odpravili v tople kraje – Brazilija. Razlog – PWC Superfinale seveda! Ekipa: Toni, Stenč, Primož,Tilč in jaz.

Sicer ugodna cena pri Swiss Air u, nam je poenostavila odločitev. Samo kaj ko nam nobeden ni povedal, da si med 12h letom preko Atlantika ne bomo mogli privoščiti niti piksne piva. Alkohol na letalih omenjene družbe je dostopno samo po solarnem sistemu – » pare na sunce«! Seveda pa so cene švicarske saj na avionu švicarske letalske družbe veljajo švicarska pravila in zakoni.

PWCaIz Francije smo se vrnili že pred štirimi dnevi in marsikdo je že pozabil da smo sploh bili tam pa tudi mi smo že vsak v svojem svetu. Ampak meni ne da miru in iščem nek zaključek, saj so mi zaključene reči lepše. Tokrat smo bili malce nejevolni glede pisanja reportov kljub temu da smo imeli dovolj časa, ampak poskusimo sedaj zaključiti svetovni pokal v Franciji in nasploh letošnjo sezono…

photo by Marko HrgetičNajprej smo vam dolžni opravičilo za zamudo, a včasih je tudi ta opravičljiva. Običajno čast za pisanje reporta pripada dnevnemu zmagovalcu teama, torej bi tokrat pripadla legendi Marliju. A je Maarli le to zavrnil z obrazložitvijo, da ne more napisati nič dobrega. Vsi prisotni smo ga z lahkoto razumeli. V naslednjih vrsticah pa o razlogih.

Četrto tekmovanje za letošnji svetovni pokal se vrača v slavni Saint Andre Les Alpes, ki nazadnje gostil tekmovanje najvišjega ranga leta 2012 kot evropsko prvenstvo. Od 4. do 10. septembra se za podium borimo: Marko Novak aka Marli oziroma Legenda legend, Jošt Napret, Tilen Ceglar, Bojan Gaberšek, Dušan Orož in Jože Molek aka Zef Malecki. Spremljevalno osebje nam je tokrat ponudila deželna pokrajina Koroška s Živo in Valerijo. Kot našega smo tudi vzeli Marko Hrgetiča sicer hrvaških, čeških in mehičanskih korenin in komarata Pavla Titova iz majke Rusije.

Desetdnevna norišnica po Makedonskem mestecu Kruševo in njegovi okolici je končana. Uspešno smo zaključili še 14. Evropsko Prvenstvo v preletih z jadralnimi padali – slovenska reprezentanca tokrat sicer s kar precej smole.

 

 

 

 

No po včerajšnjem počitku in nabiranju novih moči, smo spet na štartu. Danes vse poteka malo hitreje, vremenska napoved pravi da bodo popoldne nevihte. V inštrumente vnesemo dobrih 70km dolgo etapo in gremo.

Še par dni nas loči do zaključka prvenstva in zaenkrat vstaja še vse odprto le prva mesta v overall in ekipni razvrstitvi sta bolj ali manj oddana francozom. Na osmi dan tekmovanja nam napovedo povprečno dobro vreme in zanimivo 97km dolgo disciplino, ki sega od skrajne severne do južne točke pelagonijske doline. Za razliko imamo zahodne vetrove, zato se po štartu direktno odpeljemo na vzhodno stran doline, potem severno skoraj do hribovja okoli Solunske glave in nato preko celotne doline do grško-makedonske meje.

lzs

  

 

   FS

highadventure